Aan het woord is Suzan Pronk, eigenaar van TipTop Company: " Twaalf jaar geleden ben ik begonnen met Tip Top Taxi en na al die jaren heb ik een gedegen netwerk en een fijne klantenkring opgebouwd. Mijn passie is om mensen de beste service te geven. Ik ben er door de jaren heen achter gekomen dat mijn passie voor dienstverlening, door het runnen van mijn bedrijf, alleen maar sterker is geworden. Ik ben trots op mijn bedrijf, blij met mijn klanten en dankbaar. Ik heb flink wat tijd besteed aan het zorgvuldig opbouwen van mijn huidige klantenkring en word steeds weer geboekt door mijn vaste klanten, dat schept een band, dat geeft vertrouwen, daar ben ik blij mee.

Ik ben mijn carrière na mijn opleiding begonnen in de horeca, waar service sowieso hoog in het vaandel staat. Ik heb ook op cruiseschepen gewerkt en heb daar veel geleerd aangaande het verlenen van service. Aangezien autorijden ook mijn passie heeft, dacht ik destijds, waarom mijn passie niet combineren met werk, dus besloot ik TipTop Taxi te beginnen en dat is nu 12 jaar geleden.

Ik merk dat in deze tijd, waarin er veel gebeurt en verandert en waar we snel informatie kunnen krijgen over alles wat ons bezighoudt, dat mensen het juist op prijsstellen dat aandacht voor elkaar, liefde en geduld, belangrijker is dan te onderzoeken wat de goedkoopste manier is om van A naar B te gaan. Door de gunstige ligging van mijn bedrijf ben ik snel op de plaats van bestemming en daardoor kan ik vaste tarieven kan hanteren voor ritten naar Schiphol. De prijs is ook belangrijk dus ik probeer hier heel zorgvuldig mee om te gaan, aan de ene kant om mijn klanten te binden en aan de andere kant om een goede balans te vinden in een optimale prijs/kwaliteit verhouding"

  taxi  TipTop company