Aan het woord is Suzan Pronk, eigenaar van TipTop Company: “In 2007 ben ik begonnen met Tip Top Taxi en na al die jaren heb ik een gedegen netwerk en een goede klantenkring opgebouwd. Het is mijn streven om passagiers de beste service te geven. Door de jaren heen ben ik erachter gekomen dat mijn passie voor dienstverlening door het runnen van mijn bedrijf alleen maar sterker is geworden.

Ik ben trots op mijn bedrijf, enorm blij met mijn klantenkring en alle reden voor dankbaarheid. Het zorgvuldig opbouwen van mijn huidige klantenkring heeft tijd gekost, maar heeft er toe geleid dat ik steeds opnieuw geboekt word door mijn vaste klanten. Dat schept dan ook een band en brengt vertrouwen, waar ik altijd zorgvuldig en dankbaar mee wil omgaan.

Na mijn opleiding en diverse studentenbanen ben ik begonnen in de horeca, waar service sowieso hoog in het vaandel hoort te staan. Na drie jaar in de hotelwereld te hebben gewerkt, kwam ik terecht bij een rederij in de cruisesector en heb daar veel geleerd over het ‘klant is koning’ principe. Aangezien autorijden ook mijn passie heeft, dacht ik destijds: waarom mijn passie niet combineren met werk en besloot ik TipTop Taxi op te starten en dat is inmiddels meer dan zestien jaar geleden.

Ik merk dat in deze tijd waarin er veel gebeurt en verandert en waar we snel informatie kunnen krijgen over alles wat ons bezighoudt, dat mensen het juist op prijsstellen dat aandacht voor elkaar, liefde en geduld, belangrijker is dan te onderzoeken wat de goedkoopste manier is om van A naar B te gaan. Door de gunstige ligging van mijn bedrijf kan ik snel op de plaats van bestemming zijn waardoor ik vaste tarieven kan hanteren voor ritten naar Schiphol. De prijs is ook belangrijk dus ik probeer hier heel zorgvuldig mee om te gaan, aan de ene kant om mijn klanten te binden en aan de andere kant om een goede balans te vinden in een optimale prijs/kwaliteit verhouding.”